Vendégházad a közösségi média kapujában

Valószínűleg hallottál már az Instagramról, és talán már egy kicsit el is elkezdted használni, de tisztában vagy azzal, hogy mi mindent lehet még megtudni róla, és hogy mennyire hasznos lehet a Vendégházad számára?

Hiteles vagy?

A vendégházad instagram és facebook oldalai ideális platformot jelentenek a leendő vendégeid számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy egy hiteles szállásszolgáltató vállalkozás vagy, továbbá, hogy közösségi tartalmaid eléggé rezonálnak-e velük ahhoz, hogy lefoglalják az ingatlanod.

Miért fontos a közösségi média?

Általánosságban elmondható, hogy a közösségi média marketingje nagy mértékben teszi lehetővé a jó márkaismertség és hírnév kialakítását az interneten, valamint alkalmad nyílik a helyi vállalkozásokkal, illetve korábbi és jövőbeni vendégeiddel való kapcsolatteremtésre. Az olyan közösségi platformok, mint a Facebook, vagy az instagram kiválóan alkalmasak arra, hogy egyszerre beszélgess a korábbi vendégekkel, a közelgő vendégekkel és a potenciális vendégekkel; arról nem is beszélve, hogy manapság a social media a globálisan használt digitális marketingcsatorna zászlóshajója.

Mit csinálunk? Mindent!

Vagyis mit tartalmaz ez a szolgáltatási csomag?

  • Üzleti oldal beállítása
  • Oldalfejlécek grafikájának elkészítése
  • Teljes információs oldal elkészítése
  • Logók feltöltése
  • Fotók feltöltése
  • Közösségi média oldalak optimalizálása
  • Integrálás a weboldaladdal amennyiben tőlünk rendelsz weboldalt.
  • Szövegírás
  • Feltöltésre kerülő képek szerkesztése
  • Posztolás
  • Környékbeli látnivalókról és programokról rövid cikkek írása
  • Konzultáció a releváns tartalom közzétételével és a webhelyre mutató hivatkozások létrehozásával kapcsolatos legjobb gyakorlatokról

Összegezve tehát...

Fontos észben tartani (és elfogadni), hogy nem minden közösségi média posztja generál megtekintéseket, kedveléseket, megjegyzéseket, és nem minden különleges ajánlat generál foglalást.

A közösségi médiában való erős jelenlét kiépítéséhez időre van szükség, ezért hosszú ideig kell folytatni marketing erőfeszítéseket.

Mindazonáltal, ha jól hajtjuk végre közösségi média marketingstratégiáit, akkor interakció alakul ki, kapcsolatokat építhetsz ki a potenciális foglalókkal, a közelmúltbeli vendégekkel és a helyi vállalkozásokkal. Mindezek az interakciók azt jelenthetik, hogy a látogatókban nő a vendégházad iránti bizalom, és a vendégeiddel folytatott beszélgetések révén megnövekedett hitelességre teszel szert.

Ne felejtsd el, hogy manapság az utazók mindennek utánanéznek az interneten, mielőtt foglalnak, beleértve az üzleti oldalakat is a közösségi médiában. Tehát, amikor a potenciális vendégek felkeresik az oldalad és megtekintik az összes 5*-os értékelést és a boldog vendégek képeit, ez megadhatja nekik azt a magabiztosságot és megnyugvást, amelyre szükségük van ahhoz, hogy nálad kattintsanak a LEFOGLALÁS gombra!